Wikia

Is een spel voor op de Wii dat is gebaseerd op het Verhaal 'Cookie Terror'. De Baby Yoshi Bros. zijn een paar kleine Baby Yoshi's en leiden een doodnormaal leventje. Maar nadat ze een Goomba hebben ontmoet, beginnen ze aan een grote Reis.

VerhaalEdit

De Baby Yoshi Bros. Worden net wakker en besluiten eten te gaan zoeken. Maar dan eet Bobo (een van de Baby Yoshi's) een Blimp Fruit, na dit probleem komen ze een Goomba tegen. Daar gaan ze tegen praten, maar als de Goomba niet meer wil wachten en verder loopt zegt hij dat hij naar zijn baas: Goomboss moet. De Baby Yoshi Bros. besluiten naar Yoshworth (de oude wijze Yoshi) te gaan en aan hem te vragen wie Goomboss is. Hij vertelt hun dat Goomboss de baas van alle Goomba's is. De Baby Yoshi Bros. besluiten naar Goomboss toe te gaan. Maar onderweg vinden ze een heel lekker Koekje, als een van de Baby Yoshi's net een hap wil nemen, zegt een andere Baby Yoshi dat ze naar Yoshworth moeten gaan om te vragen wat het voor koekje is. Als ze dat hebben gedaan weten ze dat het niet een normaal koekje is, het is 1 van de Miraclecookie's. Die kunnen voor energie zorgen, en dat heeft hun dorpje er hard nodig. Dus gaan ze op pad om alle Miraclecookie's te vinden. Of het ze lukt? Dat zal je zien als je het spel speelt.

Foto's:Edit

Around Wikia's network

Random Wiki