Wikia

Is de Aflevering van Woensdag 14 Juli 2010 en de 4e Aflevering van Rise of the Mushrom World.

Waar gaat het over?Edit

Mario, Luigi en Goombario zijn op weg naar Goomba Village, maar ze zijn verdwaald geraakt in een Bos. NIemand weet welk bos het is en er is ook niemand te bekennen, zelfs geen klein insect! Alleen maal Bomen. Ook is er alleen maar 1 pad, waar geen einde aan lijkt te komen. Onderweg praten ze nog wat over de Chain Chomps die Goombario (een aflevering eerder) hebben aangevallen. Na een lange tijd lopen komen ze opeens op een plek die ze kennen, ze zijn hier eerder geweest... Ze lopen rondjes! dus besluiten ze verder het Bos in te gaan. Als ze ook hier in het donkere bos rondzwerven opzoek naar Goomba Village, vragen ze wat Goombario daar eigenlijk wil doen. Hij zegt dat hij een brief aan Goomboss moet geven. Het is een belangrijke brief die hij van Kooper (een vriendelijke Blauwe Koopa Troopa) heeft gekregen. Ze lopen verder. Plotseling horen ze voetstappen, nee, gebonk, veel gebonk. Het komt dichterbij! Als ze beter kijken zien ze dat het de Kudde Chain Chomps is die Goombario heeft aangevallen! Dus ze gaan rennen. Uiteindelijk springen ze achter een rots en rent de Kudde Chain Chomps weg. Het is maar goed dat die Chain Chomps langs kwamen rennen, want nu ziet Mario opeens licht achter in het bos, het einde! Ze rennen er naartoe en daar staan ze, voor Goomba Village. Een klein dorpje vol met Goomba's. Ze lopen naar het huis van Goombario om te overnachten. Ze zijn binnen, het is een klein huisje, met 2 banken, een keuken een WC en een Slaapkamer, dus het is niet heel erg groot. Mario en Luigi overnachten op de 2 Banken, en Goombario slaapt in zijn bed.

PersonagesEdit

Die erin voor komen

Mario

Luigi

Goomba's

Goombario

Chain Chomps

Die worden genoemd

Goomboss

Kooper

PlaatsenEdit

Die erin voor komen

Goomba Village

Onbekent Bos

Die worden genoemd

/

Around Wikia's network

Random Wiki