Wikia

Is de Aflevering van Dinsdag 13 Juli 2010 en de 3e Aflevering van Rise of the Mushrom World.

Waar gaat het over?Edit

Mario en Luigi hebben besloten weg te gaan van Peach's Castle en zijn van plan om naar Goomba Village te gaan. Als ze onderweg zijn, horen ze iemand schreeuwen. Mario en Luigi gaan kijken wat er aan de hand is. Er zit iemand vast tussen 2 bomen! Er staan allemaal Goomba's omheen (want ze zijn al bijna bij Goomba Village). Mario en Luigi zoeken een manier om de Bomen weg te duwen. Ze proberen eerst gewoon te duwen, dan doen ze het met een aanloop. NU weten ze het niet meer, ze vragen of alle Goomba's willen helpen me duwen en ze proberen het nog een keer. De Boom komt al een klein beetje van zijn plek. Ze proberen het nog een keer, nu is hij er helemaal af. Degene die onder de Boomstammen lag, is een Goomba met een Pet op. Mario herkent hem, het is Goombario. Goombario verteld dat hij op weg naar Goomba Village was toen opeens er een kudde Chain Chops aan kwam en de boom bovenop hem hebben gedrukt. NU gaan Mario, Luigi en Goombario op weg naar Goomba Village.

PersonagesEdit

Die erin voor komen

Mario

Luigi

Toad's

Goomba's

Goombario

Princess Peach

Die worden genoemd

Goomboss

PlaatsenEdit

Die erin voor komen

Toad Town

Peach's Castle

Die worden genoemd

Goomba Village

Around Wikia's network

Random Wiki