Wikia

Is de Aflevering van Donderdag 15 Juli 2010 en de 5e Aflevering van Rise of the Mushrom World.

Waar gaat het over?Edit

Mario, Luigi en Goombario worden wakker in het huis van Goombario, ze hebben goed geslapen. Als ze naar buiten lopen, zien ze een winkeltje staan. De Beste Bessen, 2 Coins! staat erop. er staan al een paar Goomba's omheen. Mario, Luigi en Goombario gaan kijken. ze zien dat de 1e Goomba er een koopt. Hij neemt een hap en hij begint heel hard te schreeuwen. "Heet! HEET!" schreeuwt hij. Iedereen kijkt naar de Goomba die een verbrandde tong heeft. Goombario stelt voor om Goomdocter erbij te halen. Als die er eenmaal is, begint hij naar de tong van de Goomba te kijken. Goomdocter zegt dat de Goomba een Hot Pepper heeft gegeten, heter dan een Hot Pepper kan niet! Alleen Yoshi's kunnen tegen die hitte. Iedereen staart nu naar de verkoper van de Hot Peppers. Hij begint te lachen en scheurt zijn verkoperspakje aan flarden, onder dat pak zat een ander pak, een Zwart-Paars pakje, met een Z daarop. Ik ben een lid van Team Alpha Z. De nieuwe kwaadaardige groep Goomba';s, die zich zal uitbreiden tot een legioen van vijanden! Iedereen schrikt als het kraampje van de Alpha Z Goomba plotseling ontploft en alle Hot Peppers in de monden van de Goomba's (en Mario en Luigi) schieten. Iedereen heeft nu een verbrandde mond en vreselijke pijn. Goomdocter heeft nu heel veel werk te doen, dit lukt hem nooit in 1 dag, misschien niet eens in een week! Maar hij doet wat hij kan en begint met het genezen van de Goomba's. Mario en Luigi kijken naar de grote stofwolk die is ontstaan door de explosie. de Aplha Z Goomba is verdwenen. Er is ook geen spoor van het kraamje, of de Alpha Z Goomba zelf. Als uiteindelijk iedereen weer is genezen, is het al weer een week later. Goombario besluit dat hij nu echt naar Goomboss toe moet en ze nemen afscheid. Nu gaan Mario en Luigi weer op weg, alleen weten ze niet wat voor avonturen ze nog meer gaan beleven...

PersonagesEdit

Die erin voor komen

Mario

Luigi

Goombario

Goomba's

Goomdocter

Aplha Z Goomba

Die worden genoemd

Goomboss

Yoshi

Team Alpha Z

PlaatsenEdit

Die erin voor komen

Goomba Village

Die worden genoemd

/

Around Wikia's network

Random Wiki