Wikia

Is de Aflevering van Maandag 12 Juli 2010 en de 2e Aflevering van Rise of the Mushrom World.

Waar gaat het over?Edit

De ochtend na het feest worden Mario en Luigi wakker in het huis van de Toad waar ze mochten overnachten. Ze zeggen gedag tegen die Toad en gaan naar Peach's Castle. Daar krijgen ze Vreselijk nieuwe te horen van Toadsworth, doordat er gisteren een Toad in de Gracht was gevallen, waren alle Cheep Cheeps uit de Gracht geschrokken en door de Door onder de gracht gebeukt om in het Kasteel te schuilen, maar nu staat heel Peach's Castle onder Water! Dus gaan Mario en Luigi helpen met het gat dichtmaken. Ze proberen zo diep mogelijk te gaan, maar het is veel te diep. Dus moeten ze eerst al het water eruit krijgen, maar dat lukt alleen door een gat in het Kasteel te maken, maar dat lukt ook niet. Dan krijg Luigi opeens een Flashback naar de vorige dag, daar had hij in een Winkel Frog Suit's gezien, en die waren spotgoedkoop! Dus gaan ze naar Toad Town om ze te Kopen, maar ze zijn wel erg duur. Het kost Mario en Luigi al hun geld maar dan hebben ze wel de Frog Suis. Nu gebruiken ze de Frog Suits en gaan Peach's Castle binnen. Ze zwemmen naar de deur toe en maken hem dicht. nu moet al het Water en de Cheep Cheeps er nog uit! Ze roepen de Toads bij elkaar en die pakken allemaal Emmers en scheppen heel Peach's Castle leeg, en ondertussen pakken ook een paar Toads de Cheep Cheeps en leggen die in de Gracht. Nu is het klaar en kunnen de Mario Bros. weer verder.

PersonagesEdit

Die erin voor komen

Mario

Luigi

Princess Peach

Cheep Cheeps

Toad's

Toadsworth

Frog Mario

Frog Luigi

Die worden genoemd

/

PlaatsenEdit

Die erin voor komen

Toad Town

Peach's Castle

Die worden genoemd

/

Around Wikia's network

Random Wiki