Wikia

Is de Aflevering van Vrijdag 16 Juli 2010 en de 6e Aflevering van Rise of the Mushrom World.

Waar gaat het over?Edit

Mario en Luigi vervolgen hun reis en gaan weer terug naar Toad Town. Als ze daar eenmaal zijn aangekomen zien ze dat er allemaal Toads voor het Laberatorium van Professor E. Gadd staan. Hij is waarschijnlijk weer bezig met een experiment. Mario en Luigi gaan naar binnen en krijgen te horen dat het een Spel Machine is, maar hij is nog niet af. Dus roepen ze alle Professor Toads bij elkaar om te helpen, maar dan lukt het nog steeds niet, daarom mogen een stel Toads van de Toad Universiteit helpen met het maken van de Machine. Uiteindelijk is de Machine klaar en kan hij uitgetest worden, dat doen Mario en Luigi. Als ze er in lopen... Gebeurd er helemaal niets. Ze moeten ze nog een Spel hebben. Dus gaat een Student Toad een Spel kopen. Iets later komt hij terug met een spel. Ze stoppen het spel erin en Mario en Luigi stappen erin. Er komt een Fel wit licht uit de machine. Zou het gaan lukken? Welk spel zit er in de de Machine? Die vragen worden beantwoord in de volgende aflevering.

PersonagesEdit

Die erin voor komen

Mario

Luigi

Professor E. Gadd

Student Toad's

Professor Toads

Die worden genoemd

Goombario

Goomboss

PlaatsenEdit

Die erin voor komen

Onbekent Bos

Toad Town

Die worden genoemd

Goomba Village

Isle Delfino

Around Wikia's network

Random Wiki